Behandling av dina personuppgifter

Vi på Nordiska lägger stor vikt vid att skydda våra kunders integritet. All behandling av personuppgifter sker i enlighet med vid var tid gällande dataskyddslagstiftning. Här beskriver vi kortfattat hur vi samlar in, behandlar och delar personuppgifter. I slutet av denna sida finns vår dataskyddspolicy om du vill veta mera!
Generellt, oavsett vilken kund eller person du är, kan vi i olika delar behöva behandla personuppgifter för att kunna ingå avtal samt för att vid eventuellt avtalsingående administrera avtalen och fullgöra de åtaganden som finns däri. Dessutom behandlar vi uppgifterna för att uppfylla de krav som ställs på oss enligt lag och föreskrifter, samt för att vidareutveckla vår verksamhet.

Personuppgifterna behandlas för
• behandling och administration av den sökta tjänsten (t.ex. kreditupplysning eller i övrig kreditbedömning);
• bekräftelse av identitet;
• fullgörelse av ingångna avtal (t.ex. fakturering, kreditregister);
• att förebygga och motverka penningtvätt och finansiering av terrorism samt bedrägerier; och
• att uppfylla andra sådana skyldigheter som följer av lagar, förordningar och myndighetsföreskrifter.

Vid ansökan om privatlån kan vår personuppgiftsbehandling omfatta viss typ av automatiserat beslutsfattande som baseras på de ekonomiska uppgifter kunden lämnar samt uppgifter som vi inhämtar från UC. Ett sådant automatiserat beslut kan t.ex. innebära att ansökan om lån nekas, exempelvis om sökandens inkomster understiger våra minimikrav.
Receptionist


Vi söker en receptionist till vårt kontor vid Stureplan

I rollen som receptionist är du en viktig del av Nordiska och du kommer finnas till hands för både intern personal och externa besökare. Du kommer vara ett ansikte utåt för kunder och besökare och bidra till att ge en positiv bild och upplevelse av företaget.

DIN ROLL
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta:

• Att ta emot besökare
• Hantering av växel och mailinkorg
• Beställning av kontorsmaterial, mat m.m.
• Bokning av konferensrum
• Skötsel av kök, konferensrum & allmänna ytor
• Posthantering
• Stöttning i samband med event
• Övrig administration

DIN PROFIL
Vi söker dig som vill arbeta med service och kundbemötande. Som person är du serviceinriktad, positiv och kommunikativ och du trivs med att arbeta med människor. Du är lojal, tar ansvar för din prestation och uttrycker positiv attityd till ditt arbete. Vi ser även att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och professionell i din yrkesroll. Du har erfarenhet av att arbeta med service och kundbemötande och det är en fördel om du tidigare har arbetat inom reception.

VI ERBJUDER
Hos oss blir du en del av en kultur som präglas av entreprenörsanda och engagemang. Du får arbeta med kollegor som står för hög kompetens och professionalitet. Vi satsar på intern utveckling och för rätt person finns det goda möjligheter till en spännande karriär.
Vi erbjuder konkurrenskraftiga förmåner och sitter i fräscha lokaler invid Stureplan – Humlegårdsgatan 14.

INTRESSERAD?
För frågor och ansökan om tjänsten är du välkommen att kontakta Pehr Petersson pehr.petersson(@)nordiska.com eller per telefon på 0707315507.

Ladda ner och läs Nordiskas Dataskyddspolicy

Alltid öppet
På Mina Sidor har du alltid full kontroll över dina konton och sparade pengar. Gör en insättning eller begär ett uttag oavsett tid på dygnet.

Lätt att räkna
Redan första dagen kommer du kunna se hur mycket pengar du kan ta ut den dagen du slutar spara.

Vi hjälper dig
Vi vill ha glada kunder som stannar länge. Något vi tycker ska förtjänas. Därför gör vi vad vi kan för att hjälpa dig när du behöver det.

*Observera att det kan ta upp till 3 bankdagar innan insättning syns på ditt konto.

Vår strävan

En glad kund gör en lång kund.

Liksom de flesta företag jobbar vi hårt för att våra kunder ska vilja stanna hos oss. Sen strävar vi också efter att få fler nya kunder. Varje dag. Det hjälper oss förstå hur viktigt det är att göra vårt yttersta för alla våra kunder. En glad kund är en lång kund brukar vi säga. Och en lång kund är en bra kund.

Vi hoppas att du vill vara både glad och lång så slå oss en signal på 08-23 28 00 eller skicka ett mejl så hör vi av oss.

Nordiska som partner

Service

Med en stor vilja och stark drivkraft kan man också  behöva lite hjälp på vägen. Slå oss en signal eller skicka iväg ett mejl så hjälper vi till.

Kompetens
En av oss tog bearnaisesåsen till Argentina. En annan tävlade i konståkning. Tillsammans vill
vi bidra när du behöver det.

Flexibilitet
Kanske blir det inte alltid så som man tänkt sig. Men det är okej. Det viktiga är ju ändå oftast att det blir.  Och det fixar vi tillsammans.

Långsiktighet
En glad kund är en lång kund brukar vi säga på kontoret. Kanske menar vi centimeter ibland men oftast gäller det tiden för samarbetet.