Kundtjänst & Kontakt

Kundservice

KOM I KONTakt med oss

Om du undrar över något eller vill komma i kontakt med oss är du alltid välkommen att ringa.

Det går också bra att mejla eller använda formuläret nedan.

Vardagar
08.30 - 16.30
Ring 08-23 28 00

Vanliga frågor & svar

Avvikande öppettider

Följande dagar har vi antingen stängt eller avvikande öppettider:

Jan-Apr
1 januari – måndag – Nyårsdagen (STÄNGT)
29 mars - torsdag - Skärtorsdagen (8:30 - 12:30)
30 mars – fredag – Långfredagen (STÄNGT)
2 april – måndag – Annandag påsk (STÄNGT)
30 april - måndag - Dag före Första Maj (08:30 - 12:30)

Maj-Aug
1 maj – tisdag – Första maj (STÄNGT)
9 maj - onsdag - Dag före Kristi Himmelsfärdsdag (08:30 - 12:30)
10 maj – torsdag – Kristi Himmelsfärdsdag (STÄNGT)
5 juni - tisdag - Dag före nationaldag (8:30 - 12:30)
6 juni – onsdag – Sveriges nationaldag (STÄNGT)
21 juni - torsdag - Dag före Midsommarafton (STÄNGT)
22 juni – fredag – Midsommarafton (STÄNGT)

Sept-Dec
2 november - fredag - Dag före Alla helgons dag (08:30 - 12:30)
25 december – tisdag – Juldagen (STÄNGT)
26 december – onsdag – Annandag jul (STÄNGT)

Avvikande öppetider

Kontakta oss

Tack för ditt meddelande! Vi återkommer så snart vi kan.
Hoppsan, det hände något när vi försökte skicka ditt meddelande. Var vänlig prova igen.

Nordiska som partner

Service

Med en stor vilja och stark drivkraft kan man också  behöva lite hjälp på vägen. Slå oss en signal eller skicka iväg ett mejl så hjälper vi till.

Kompetens
En av oss tog bearnaisesåsen till Argentina. En annan tävlade i konståkning. Tillsammans vill
vi bidra när du behöver det.

Flexibilitet
Kanske blir det inte alltid så som man tänkt sig. Men det är okej. Det viktiga är ju ändå oftast att det blir.  Och det fixar vi tillsammans.

Långsiktighet
En glad kund är en lång kund brukar vi säga på kontoret. Kanske menar vi centimeter ibland men oftast gäller det tiden för samarbetet.

Något du är missnöjd med?

Om du är missnöjd eller anser att något inte gått rätt till så vill vi självfallet att du kontaktar oss. Kontakta i första hand den som handlagt ditt ärende hos oss. Saknar du kontaktuppgifter till den personen så kan du alltid ringa vår växel för hjälp.

Fortfarande inte nöjd?

Om du fortfarande är missnöjd trots den hjälp du blivit erbjuden så kan du skriva till våra klagomålsansvariga för att få ärendet omprövat. Du kan även registrera ditt klagomål direkt via vårt webbformulär nedan. Någon av våra klagomålsansvariga kontaktar dig så snart som möjligt.Om du fortfarande är missnöjd trots den hjälp du blivit erbjuden så kan du skriva till vår klagomålsansvarig för att få ärendet omprövat. Detta gör du enklast genom att registrera ditt klagomål direkt via vårt webbformulär nedan. Du kan även ringa in på 08-28 23 00 eller skriftligt till Nordiska Kreditmarknadsaktiebolaget, Att: Klagomålsansvarig, Box 173, 101 23 Stockholm.

För att vi på bästa sätt ka kunna behandla ditt klagomål ber vi dig vänligen ange:
1. Namn och kontaktuppgifter
2. Tjänst eller produkt som klagomålet avser
3. Datum och tidpunkt då problem uppstod som föranledde klagomålet
4. Beskrivning av problem
5. Stödjande information/bevis
6. Om kompensation önskas, vad denna består av. I händelse av ekonomisk kompensation storleken på den kompensation som önskas.

Vi kontaktar dig så snart som möjligt.
Tack för ditt meddelande! Vi återkommer så snart vi kan.
Oops! Något gick fel. Vänligen försök igen eller kontakta vår kundtjänst om felet skulle kvarstå.

Du upplyses även att du vid fortsatt missnöje kan vända dig till:


·  Allmänna reklamationsnämnden (ARN, nämnd för alternativ tvistlösning) www.arn.se, Box 174, 101 23 Stockholm

·  Kostnadsfri vägledning kan också lämnas av den kommunala konsumentvägledningen eller Konsumenternas Bank- och finansbyrå www.konsumenternas.se
ranktrackr.net